Incoming: the unintentional “coming” of technology in mathematical doings

Maheux, Jean-François (2014). « Incoming: the unintentional “coming” of technology in mathematical doings », dans Proceedings of the 38th conference of the international group for the psychology of mathematics education and the 36th conference of the North American chapter of the psychology of mathematics education (Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education and the 36th Conference of the North American Chapter of the Psychology of Mathematics Education, Vancouver, Canada, 15-20 juillet 2014), sous la dir. de Oesterle, S.; Nicol, C.; Liljedahl, P. et Allan, D.. Québec, Lebonfon, p. 355.

Fichier(s) associé(s) à ce document :
[img]
Prévisualisation
PDF
Télécharger (479kB)
Type: Communication, article de congrès ou colloque
Mots-clés ou Sujets: mathematics education
Unité d'appartenance: Faculté des sciences > Département de mathématiques
Déposé par: Jean-François Maheux
Date de dépôt: 04 mai 2016 14:31
Dernière modification: 19 mai 2016 19:34
Adresse URL : http://archipel.uqam.ca/id/eprint/8407

Statistiques

Voir les statistiques sur cinq ans...